Cyn Kikita

• reni r g

Cyn Kikita's Page

Latest Activity

Cyn Kikita commented on Enrique Admin's blog post #ThankYou Miami!!!
"********* 22 AÑOS JUNTO A VOS *********   Desde hace 22 años formas parte de mi vida y cada dia te amo y admiro mas Queres saber porque? Porque tenes un corazón enorme que nos cuida y también lo hace con quien…"
Dec 3
Cyn Kikita commented on Enrique Admin's blog post Thank you Laredo, Corpus Christi and Austin!!
Dec 3
Cyn Kikita commented on Enrique Admin's blog post Gracias a República Dominicana y amigos!!! #festivalpresidente
Cyn Kikita commented on Team Enrique's blog post No Title
Nov 4
Cyn Kikita commented on Team Enrique's blog post Chicago!
Nov 4
Cyn Kikita commented on Team Enrique's blog post LAMA's!!!!
Nov 4
Cyn Kikita commented on Enrique Admin's blog post Becky G is joining the #EnriquePitbullTour in Miami, Orlando & Houston
Nov 4
Cyn Kikita commented on Enrique Admin's blog post Gracias a República Dominicana y mis amigos!!! #festivalpresidente
Nov 4
Cyn Kikita commented on Team Enrique's blog post Day off!!!
"#PoneleElPecho Con las chicas del Fans Club Oficial Solo Me Importas Tu Argentina nos sumamos a esta hermosa campaña para ayudar a muchas mujeres sin acceso a una mamografia para obtener una detección temprana y salvar sus…"
Oct 21
Cyn Kikita commented on Team Enrique's blog post See You Soon Las Vegas!!!
Oct 21
Cyn Kikita commented on Zach from EI Team's blog post HELP ENRIQUE WIN THE LATIN AMERICAN MUSIC AWARDS, WORLD MUSIC AWARDS & LOS 40 PRINCIPALES
Oct 21
Cyn Kikita commented on Team Enrique's blog post Max!!!
Cyn Kikita commented on Team Enrique's blog post No Title
Oct 21
Cyn Kikita commented on Team Enrique's blog post Chicago!
Oct 21
Cyn Kikita commented on Team Enrique's blog post Max!!!
Oct 6
Cyn Kikita updated their profile
Mar 22, 2016

Cyn Kikita's Blog

SAVE THE 21

#Savethe21

Upon request of Enrique, the girls of my Official Fans Club Solo Me Importas Tu joined this importan campaign to save 21 dogs of being euthanized

We invite you to join and save them together  Enter here …

Continue

Posted on February 6, 2017 at 10:30pm

Comment Wall

You need to be a member of Enrique Iglesias - New Single – SUBEME LA RADIO! to add comments!

Join Enrique Iglesias - New Single – SUBEME LA RADIO!

• No comments yet!