We are very excited to announce that we will be updating the EnriqueIglesias.com this upcoming December 12th!

For those of you who have been members and are active on the site — we love and appreciate your participation and sharing moments with each other, and with Enrique.  We’ve listened to your suggestions and have been working closely with Facebook to provide an even better community experience on their platform.

Starting today, we are launching the official Enrique Iglesias Facebook group. It is a great platform that will allow us to provide a better experience for desktop + mobile for all participants. The group will also allow Enrique fans to connect more easily with each other, and with Enrique himself.  We will also be able to tackle spam in a timely and efficient manner!

We are asking all members of EnriqueIglesias.com save any photos, videos, or any content that you would like to save for your own archival purposes. The last date of access to content, profiles, and all data on EnriqueIglesias.com is planned for December 12th, 2018. Additional reminders will be sent out.

Meanwhile, come join us at the official Enrique Iglesias Facebook group, connect with other Enrique fans and let us know what you think.

See you in the group!

-Team EI

Xx

-------------------------------------------------

Estamos muy emocionados de anunciar que actualizaremos EnriqueIglesias.com este 12 de diciembre!

Para todos aquellos que han sido miembros y están activos en el sitio – amamos y apreciamos su participación y que hayan compartido tantos momentos los unos con los otros y con Enrique. Hemos escuchado sus sugerencias y hemos estado trabajando de cerca con Facebook para ofrecerles una experiencia incluso mejor de comunidad en su plataforma.

Empezando por el día de hoy, lanzamos el Grupo Oficial de Enrique Iglesias en Facebook. Es una gran plataforma que nos permitirá darles una mejor experiencia en escritorio + móvil para todos los miembros. El grupo también va a permitir que los fans de Enrique conecten más fácil entre ellos y con el mismo Enrique. También podremos evitar el spam de una manera rápida y eficiente!

Les pedimos a todos los miembros de EnriqueIglesias.com que guarden todas las fotos, videos o cualquier contenido que les gustaría guardar para su propio gusto. El último día de acceso al contenido, perfiles y toda la información en EnriqueIglesias.com está planeado a ser el 12 de diciembre del 2018. Vamos a estar mandando recordatorios adicionales.

Mientras tanto, únanse en el Grupo Oficial de Enrique Iglesias en Facebook, conecten con otros fans de Enrique y déjenos saber que les parece.

Nos vemos en el grupo!

-Team EI

You need to be a member of Enrique Iglesias - New Single – EL BAÑO! to add comments!

Join Enrique Iglesias - New Single – EL BAÑO!

Comment by Sinem on December 6, 2018 at 12:55pm

Comment by Clara Mericy Quiroz Mejía on December 6, 2018 at 6:45am
¿Y todo se eliminará? "Eso no me gusta, eso no me gusta".
Comment by Dalila on December 5, 2018 at 10:54pm

Thank you for the great news!!!

Comment by Leah Iglesias on December 4, 2018 at 11:50am
Hi Enrique I love you so much you're the best ever. Just wanted to know do you have more than one account on twitter. There are accounts on twitter telling me they are you. I need to know if they are fake.
Comment by lammie mirique on December 4, 2018 at 11:40am

Hi Team EI

The link is not working for me,i dont know if thats ok?

Does this also mean that this official site here will go away?

Since we have to keep all our stuf we did  put on here?