Beste fans,

Wij hebben dit jaar tijdens Enrique zijn optreden in Hasselt ( België) met ons dochtertje van 6 jaar
op het podium mogen staan.
Ter afsluiting had hij ons uitgenodigd voor een meet en greet nazijn optreden zodat onze dochter nog een handtekening kon krijgen.
Meteen na het concert kwam de beveiliging naar ons toe met de mededeling dat hij het gebouw al had verlaten.
Gelukkig hebben wij genoeg foto en film materiaal maar onze dochter heeft nog een wens,een handtekening op de foto waar zij samen met Enrique op staat.
Misschien is er iemand die weet of kan regelen waar wij hem kunnen ontmoeten,hij komt volgend jaar
weer in Ahoy Rotterdam.
Wij zijn benieuwd naar jullie reacties.

Views: 362

Replies to This Discussion

Hi Ronald nou je kan misschien bij ahoy informeren via hun site.En je kan ook de manager van Enrique een brief sturen.Je kan naar de pagina hier op de site gaan Fernandos number one fanclub misschien weet zij hoe je het te weten kan komen.succes!! Maar heb ook een vraagje aan jou .Wanner komt Enrique weer hierheen dan volgend jaar weet je dat ook? in elk geval bedankt groetjes Lammie mirique bye tc
@ lammie

Ik heb al datum en tijd op internet zien staan, je kan zelfs de kaarten al kopen
Maar ik vertrouw heel de site niet.
Ik heb zack een prive bericht gestuurd of de datum ent ijd kloppen etc.
Hoop daty hij reageert
Aaaaah wat jammer dat het zo is verlopen, ik snap de teleurstelling.
Echter is het nog niet bekend wanneer Enrique weer in NL of belgie zal komen, hij zal waarschijnlijk komend voorjaar/zomer weer gaan touren, maar als wij dat zeker weten, dan zullen we dat zeker hier op de site vermelden:)
Maybe kan je een fan brief opsturen naar zn manager inclusief de foto waar je een handtekening op wil.

Het adres is:
Enrique Iglesias
The Firm
2049 Century Park E
Suite 2550
Los Angeles, CA 90067-3139
USA

Ik hoop dat je alsnog aan een handtekening kunt komen!
Succes ermee!

Groetjes
Amany
Iona, da's nog zijn oude adres meid. Het is van The Firm en hij is nu bij The Collective. Vraag me af of dit adres dan nog wel juist is. Kan zijn van wel hoor. Maar heb men twijfels !

Liefs,
Hildeke !
Hehhehe ik ben iona niet hihihi, maar dat maakt niks uit;)
jaaah ik snap het ook niet meer helemaal met dat adres, maar idd hij is nu wel overgestapt naar the collective, ach jaah ze kunnen het altijd proberen, toch? het is volgens mij nog steeds in beverly hills, dan brengen ze het vast wel;) hehhehe (grapje):P

Is dat nieuwe adres al wel bekend?

Besos
-x-
Oh my god, mi hija ... Ik zei Iona terwijl ik jou bedoelde. Heb mi hermana verwisseld met mi hija. Aaaaaaaahhhhhhhhhhhhh, I'm a bad Madre ! LOL !

Besos,
Hildeke !

RSS

© 2017   Created by Enrique Iglesias.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service