Beste Enrique Iglesias fans,

Voor een nieuw televisieprogramma voor RTL ben ik op zoek naar de grootste Nederlandse fans van Enrique Iglesias die ons wat meer zouden kunnen vertellen over hunzelf en Enrique Iglesias!
Wij zouden graag met jullie in contact willen komen.

Ben jij een grote fan? Neem dan even contact met mij op met niels.genemans@nopicturesplease.tv of reageer even op dit bericht.

Ik hoop zo snel mogelijk van jullie te horen!

Groetjes,

Niels
No Pictures Please

niels.genemans@nopicturesplease.tv

Views: 298

Replies to This Discussion

Hey Niels,

Ik ben een grote Enrique fan! Ik heb zelf een paar vragen. Hoe heet het nieuwe televisieprogramma? Wordt het dan ook echt op televisie uitgezonden? En kunt u wat meer over het progamma vertellen?

Groetjes,

Dania

Hoi Diana, stuur me anders even een berichtje naar niels.genemans@nopicturesplease.tv . Dan kan ik het een en ander uitleggen! Is dat okay?

Groetjes,

Niels 

No Pictures Please

Ik had hier ook wel iets meer over willen weten oa wanneer is dit en je spreekt over RTL (is volgens mij frans) maar je zoekt NL-fans??

Beste Dania, Het nieuwe televisieprogramma heet 'SuperFans' en het is een nieuw programma voor RTL. We volgen fans van verschillende artiesten en wij zijn aan het kijken naar Enrique Iglesias en zij fans. Zouden we contact via de email kunnen hebben? Dan kan ik je wat meer uitleggen en dan kan jij wat meer over je vertellen! Mijn emailadres is niels.genemans@nopicturesplease.tv 

Groetjes,
Niels
No Pictures Please

Beste Dania, Het nieuwe televisieprogramma heet 'SuperFans' en het is een nieuw programma voor RTL. We volgen fans van verschillende artiesten en wij zijn aan het kijken naar Enrique Iglesias en zij fans. Zouden we contact via de email kunnen hebben? Dan kan ik je wat meer uitleggen en dan kan jij wat meer over je vertellen! Mijn emailadres is niels.genemans@nopicturesplease.tv 

Groetjes,
Niels
No Pictures Please

Zou de heer Genemans, of vrouw of wie dan ook, want telkens worden er weer andere namen en/of personen gebruikt, zich willen onthouden van deze zielige vertoning op een fansite. Jullie intentie is niet alleen anderen belachelijk maken maar door deze actie, het actief en agressief benaderen van mensen maken jullie jezelf volstrekt belachelijk. Ga toch jezelf of anderen liggen te vervelen met je zielige tv programma. Dit programma is echt bedoeld voor mensen met een IQ van een stoeptegel. Elk zichzelf respecterend mens gaat aan zoiets niet meedoen. Jullie hebben mij ook benaderd, maar aangezien niet duidelijk is met wie je te maken hebt ging ik er niet verder op in. Één ding is duidelijk, een erg zielige en ziekelijke bedoening. 

RSS

© 2017   Created by Enrique Iglesias.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service