Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 86148

Reply to This

Replies to This Discussion

Eigenlijk niet mi hija. Dit is een beetje oud geworden. Omdat er bijna geen Nederlandstalige fans meer zijn onder ons hier. Niet van Enrique of course. Maar gewoon hier op zijn forum ! Er zijn er wel maar we praten denk ik liever in de algemene topics !

Besos,
Tu Madre !

Attachments:

Having Fun! @ Mrs. Amany Iglesias: I am Aakash khemani and I have made Remix of Enrique in my Voice:

https://www.youtube.com/channel/UC1AhA3mLrF5e_TmfX3HmWcQ

https://www.youtube.com/channel/UC1AhA3mLrF5e_TmfX3HmWcQ/videos

Attachments:
Bump!! Niet t geloven dat dit nog bestaat zeg!! Wat was het toen een hééérlijke tijd!! Hoe gaat het nu nog met iedereen??was de show in A'dam even geweldig of Brussel?

Am glad Emilie that you enjoyed the 2 shows in Brussels and Amsterdam.

I only hope and wished that after so many years you could meet Enrique but hope it will be someday soon.

Hope all the dutch fans are back together again........it seems impossible..........everyone has gone their own way and busy with their lives.

I didn't go to A'dam :( but i did go to London ! I'm gutted i couldn't go to Paris though, but hey,... he is still coming to Switzerland, right?? So hopefully, under the x-mas tree there is a ticket!!!

Wow I know you have been traveling for 10 years and not met him but I wish for you that you meet him soon.

They say only prayers can work miracles so I only pray that your wish come true in 2019.

I am trying to pull some strings to go to Cologne, but wait and see, I guess

Yes you can try going to cologne or Swiss.

I wish I could be there in Swiss its been one of my favourite countries in Europe.

Although iam studying Italian now, I shouls start practising my German instead! It's a bit rusty ;s

But in Switzerland they speak Italian as well :p

So you see, whereever Enrique is going in Europe i can fix a hotelroom, order in a restaurant,....

Enrique should be with me whilst touring,... ;)

Yes he would need a translator too.

Emilie you should apply for a job..............they are hiring people........hehehehe

Dit zal dan 1 van de laatste berichten hier zijn als ik het goed begrepen heb.
Groetjes aan iedereen

RSS

© 2018   Created by Enrique Iglesias.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service