Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 85922

Reply to This

Replies to This Discussion

Hey Maaike, Ik heb idd iemand gevonden om mee te komen naar Hasselt,maar t is niet men zus!! Het is 1 van de meiden die mee was naar t concert van Enrique in 2007 en waarmee ik en Hildeke bijna maandelijks afspreken!! Maar ik ben echt superblij dat jij er ook by zal zijn en kijk er écht naar uit!!

Veel groetjes en fijne zondag nog,

Pitufa

owh het zal wel door de term 'hermanas" komen dat ik in de war was! ;) Fijn zeg, dan is dat ook opgelost! Ik heb er ook zin in om iedereen weer te zien!

Ik ook!!  En om weer lekker bij te praten, want uiteindelijk is dat toch anders in het "echt" dan hier op het forum hé!! Plus dan kan ik ook vertellen hoe mijn danservaring is geweest!! (Als ik zolang mijn mond kan houden natuurlijk!!) Nu, het dansen is tot 16 u dus denk ik niet dat ik dan nog veel energie zal hebben om hier te komen posten, maar zeg nooit nooit hé!!

Veel groetjes,

Pitufa

hee allemaal!

Ik heb hier even als vrije keuze Enrique met Finally Found You ingevuld (hij stond er nog niet tussen) misschien goed voor het liedje en Enrique als meerdere dat doen :) http://stemmen.3fm.nl/3voor12song12

Hey iedereen!

Tot dusver is vandaag al rustig verlopen. Ben wel al redelijk stijf, maar goed de dansworkshop is best wel leuk! Blijkt dat het vandaag nog eens volle maan is ook!! Precies alsof vandaag gedoemd is om voor mij een ongeluksdag te zijn!! Nu ja, ik ben in 1 stuk thuis geraakt en nu zal me toch wel niks meer overkomen zeker??

Veel groetjes,

Pitufa

Hoi iedereen,

wat kijk ik uit naar morgen zeg!!! Heb er zo'n zin in!! Woensdagavond ben ik welbewust pas ná middernacht m'n bed in gekropen zodat ik fris en uitgeslapen aan een nieuwe dag zou beginnen én mijn "day of terror" kon afsluiten. Donderdag had mijn ma bezoek en had ik geen dansen (wat dus wel goed uitkwam) en vrydag was dan de laatste dag dansen. We begonnen altijd met een uurtje tot twee uur yoga wat zowel ontspannend was als een opwarming voor de spieren en dat ga ik eerlijk gezegd wel missen denk ik.

Veel groetjes en tot morgen,

Pitufa

goed om te lezen dat het je goed heeft gedaan en je het naar je zin hebt gehad.

Misschien dat je die oefeningen thuis ook kan doen, hoef je het niet zo te missen.

Ik wens iedereen heel veel plezier morgen.

Als ik wel had gekund had ik nog af moeten zeggen, ik blaf nog steeds alle jonge honden bij elkaar en heb nog steeds mijn stem niet terug gevonden.

Fijn weekend verder allemaal.

Heey all!

Heb ook zin in morgen net treintickets gekocht!!

6.30 wekkertje, 7.45 treintje pikken en dan naar Hasseltie!! Hildeke , Belgium here we come!!

See you all tomorow!!

X

Veel beterschap Agnes!

Hey iedereen!!

Nou, ik hoefde er gelukkig níet zo vroeg uit:om 8.30 en dan om 10.30 had ik afgesproken met Lien aan het station in GENT met een T Amany, niet met een K! Onze trein vertok om 11.03 en dus waren we om 12.59 in Hasselt. Het was echt hartstikke gezellig!! Voor mijn part mag dit gerust elke week, maar ik vrees dat mijn moeder daar helaas niet echt tevreden mee zal zijn :s Want oh ja, ook al ben ik er al 28!!! ik heb echt NIKS te zeggen thuis!! Nog maar best dat ik voor m'n studies wel m'n keus heb doorgedreven, anders had ik Frans-Russisch gedaan in plaats van Engels-Spaans!! En toen eind jaren 90 er een Latin boom was, wist ik al gauw wie Enrique was en heb ik een héérlijk forum ontdekt en een fantastische groep meiden: JULLIE!

Veel groetjes,

Pitufa

Ik vond het ook heel erg leuk jullie weer terug te zien, en te merken hoeveel beter jij alweer stapt en praat sinds de laatste keer. Wat ontzettend lief van Lien dat ze met je meewilde. Vooral het eten vond ik gezellig: zo vaak zit je niet met elkaar aan tafel met zoveel fans bij elkaar, das altijd erg byzonder. Ik hoop dat de filmpjes en videos mooi gelukt zijn. We hebben er weer een mooie herinnering bij!

Besos, Maaike

We hebben er idd een leuke herinnering by en hopelyk volgen er nog véééééél meer want het heeft me echt deugd gedaan. Mijn moeder had me nog nooit zo zien stralen als toen ik weer thuis kwam van zo'n heerlijke dag!! En toen ik gisteren bij m'n fysio was zei hy dat mijn voet het precies veel beter deed en dat ik zondag nog maar naar een fanmeeting moet gaan .(Wat heeft hij toch een geweldige invloed op mij hé!!)

Veel groetjes,

Pitufa

Hopelijk had iedereen een leuke Sinterklaas deze ochtend!! Ik vind het sneeuwtapijt,ondanks de ellende die het met zich meebrengt, wel iets stemmigs hebben! Het hoort echt by Kerst!

Ik weet dat ik hier gisteren niet langs ben geweest, maar ik had zo'n saaie dag!! M'n moeder heeft namelijk een onsteking van haar slijmbeurs van haar linkerknie en kon mij dus ook niet naar de revalidatie voeren! Ze kon ook niet naar de kelder! Net goed, dacht ik! Welcome to my world!! Binnnen 4 muren zitten, niet(ver) kunnen ryden, niet naar de kelder kunnen,... Nu komt onze 2e trapleuning wel goed van pas en ook onze traplift draait overuren!

Fyne Sinterklaas nog!!

Pitufa

RSS

© 2018   Created by Enrique Iglesias.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service