New Single DUELE EL CORAZON Out Now!

Enrique is coming to La Romana, Dominican Republic on December 30th!  Tickets on sale Monday, November 7th.  Get them here: ------

Details at: http://www.enriqueiglesias.com/events/la-romana-dominican-republic

Comment by Clara Mericy Quiroz Mejía on December 30, 2016 at 9:18am

¡Que disfrutes mucho el concierto en mi país! ¡Que todo vaya bien! Estoy segura será una noche inolvidable. ¡Un abrazo!

Comment by Clara Mericy Quiroz Mejía on December 26, 2016 at 9:37am

Comment by Clara Mericy Quiroz Mejía on December 11, 2016 at 1:39pm
Comment by Clara Mericy Quiroz Mejía on December 8, 2016 at 6:04pm

Comment by LauFer on December 8, 2016 at 5:52pm

enrique regresa a México por favor! te extrañamos

Comment by Clara Mericy Quiroz Mejía on December 8, 2016 at 1:23pm

¡Enrique Iglesias! ¡Holaaaaa! ¡Te quiero! The best wishes for you, babe! You're my favorite artist forever and ever. Nomatterwhat!

Comment by FC Sólo me importas tú Argentina on November 30, 2016 at 7:48pm

***** CAMPAÑA DE CONCIENTIZACON HIV/ SIDA ****

Como todos los años a través de nuestras campañas , buscamos generar conciencia sobre VIH /SIDA para poder llegar a la sociedad informando y rompiendo mitos que aun hoy existen e impiden a las personas que lo sufren a llevar vida normal en sociedad.,
Este año decidimos enfocar la campaña en los derechos que tienen las personas con VIH /SIDA, para que la sociedad los conozca y los respete

Cuáles son esos derechos?
Derecho a no ser discriminados
Derecho a una sexualidad libre y responsable
Derecho a trabajar
Contraer matrimonio
Entre otros!

*Si sos testigo de algún hecho de discriminación o que alguno de sus derechos no son respetados, no te quedes callado
*Si conoces a una persona con VIH o enferma de SIDA que desconoce sus derechos no dudes en hacerle saber para que pueda defender su lugar

Todos debemos tener las mismas oportunidades

Para mas informacion www.fundacionhuesped.org.ar

Fans Club Solo Me importas Tu Argentina

***** VIH / AIDS CAMPAIGN *****

Like every year though our campaigns, we seek to generate conscience in the society about HIV / SIDA, informing and breaking myths that even today exist, and to prevent the persons who suffer it so they can live as normal as possible in our society.
This year we decide to focus the campaign in the rights that the persons with HIV / SIDA have in order that the society can be acknowledge and respects them

Which are these rights?
Not to be discriminated
Free and responsible sexuality
To work
To marry
Among many others!

*If you are witness of some act of discrimination or that someone's rights's are not respected, you do not remain quiet!
*If you know a person with HIV or AIDS patient who does not know his rights do not hesitate to make him know in order that he/she can defend them

We all deserve the same opportunities

For more information www.fundacionhuesped.org.ar

Fans Club Solo Me importas Tu Argentina

Comment by BOMMASANI SRINIVAS RAO on November 29, 2016 at 7:39am

Hye Hai Hello this is your friend welcome back to the our lovely Hero EI Fans rocking site,  my hero is the throne of the LATIN so any thing belongs to latin is that my lovely Hero EI. like Awards, Re-wards, Prizes,Icon, Modern, Star, Everest, more more more things he deserve.

WOW WOW  ITS AMAZING PIC HIP HIP HURRY TO OUR HERO EI EI EI EI EI EI EI EI

MY HERO LIVE LONG, LIVE FREE, LIVE YOUNG, LIVE LONG, LIVE FREE, LIVE YOUNG.

Comment by BOMMASANI SRINIVAS RAO on November 29, 2016 at 7:33am

Hye Hai Hello this is your friend welcome back to the our lovely Hero EI Fans rocking site, my hero is the throne of the LATIN so any thing belongs to latin is that my lovely Hero EI. like Awards, Re-wards, Prizes,Icon, Modern, Star, Everest, more more more things he deserve.

Comment by FC Sólo me importas tú Argentina on November 28, 2016 at 3:24pm

SUMATE A SOLO ME IMPORTAS TU

Somos un grupo de fanáticas de Enrique que compartimos la misma pasión desde hace mucho. Una pasión desenfrenada, eufórica, extraña, desmesurada, infinita, en fin: pasión por Enrique Iglesias.

Queremos que nos acompañes a esparcir la música de nuestro Quique por todas las radios de Argentina. Queremos llenar esos corazones vacios con canciones llenas de emociones, de amor, de nostalgias y de alegrías.

Queremos realizar actividades en donde Enrique sea nuestro homenajeado pero en donde el anfitrión seamos tod@s.

Si queres formar parte simplemente escribinos a

solomeimportastuarg@gmail.com y te decimos como hacer

te esperamos!!

Las chicas de Solo Me Importas Tu